۲۰ چیزی که از ۲۰ سال کار در صنعت جستجوگرها آموختم
حرفه ای بودن سئو سایت خودش را دارد چالش ها و جوایز آن
بعد از بیش از ۲۰ سال کار در صنعت سئو ، من چیزهای زیادی درباره خودم و ویژگی های بهینه سازی وب سایت ها یاد گرفته ام.
من کار خود را از سال ۲۰۰۰ و با بهینه سازی وب سایت عرضه حیوانات خانگی خود برای موتورهای جستجو Excite و Lycos آغاز کردم.
من از Microsoft’s bCentral برای نکات مفید کسب و کار و ارسال موتور جستجو.
وقتی از صنعت حیوانات خانگی به صنعت سئو کار کردم که در یک آژانس کار می کردم ، کار من نوبه خود شد.
از آن زمان من SEO را به عنوان مشاور و سازمان داخلی شرکت های نوپا ، متوسط و سازمانی مدیریت کردم.
من اکنون سئو را برای یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکتهای دنیای فناوری مدیریت می کنم و در طول سالهای خود چیزهای زیادی آموخته ام.
اکنون که به مرز ۲۰ سالگی خود رسیده ام ، احساس کردم زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن ۲۰ مهمترین درسی است که در زمینه جستجوگرها آموخته ام زیرا فضای بهینه سازی موتور جستجو به شدت پیچ و خم ایجاد کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این کار ۲۰ سال کار بر روی انواع مختلف وب سایت ها و سازمان ها آموخته است.
۱. همه چیز تغییر می کند
در سالهای اولیه سئو ، بهینه سازی یک وب سایت کمتر از آنچه امروزه متخصصان سئو با آن روبرو هستند چالش برانگیز بود.
می توانید چند کلید واژه را برای بررسی محتوای یک وب سایت ، در عنوان ، توضیحات و متا تگ کلمات کلیدی انتخاب کنید.
آنها وب سایت را به موتورهای جستجو و دایرکتوری های مختلف ارسال می کنند تا سایت باعث ایجاد ترافیک شود و تجارت افزایش یابد.
هیچ ابزار کلمه کلیدی یا تجزیه و تحلیل وجود نداشت ، اما رقابت زیادی نیز وجود نداشت.
اکنون الگوریتم های پیچیده تری وجود دارد که اسپم ها را فیلتر می کند و سئو کلاه سیاه تاکتیک ها
وجود دارد شخصی، بومی سازی، فراگیری ماشین، تطبیق عصبی، RankBrain، و E-A-T (تخصص ، اقتدار ، و قابل اعتماد بودن).
ما بینش داریم داده های کلمه کلیدی، محیط پیچیده داده محور ، تجزیه و تحلیل و علم داده استراتژی هایی را که برای بهینه سازی انتخاب می کنیم ، هدایت می کنند.
SEO به جهانی پیچیده و چالش برانگیز تبدیل شده است که همیشه در حال پیشرفت است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۲. SEO تحت سلطه مردان قرار گرفت – نه دیگر
من چون یک زن در سئو هستم ، به محیط اطراف خود و افرادی که در این صنعت شناختم توجه کرده ام.
در سالهای اولیه ، انتشارات جستجو ، آژانس ها ، کنفرانس ها و وبلاگ های معتبر تحت سلطه همتایان مرد ما بودند.
حدس و گمان های زیادی در مورد چرایی این امر وجود داشته است ، اما تعداد زنانی که در سئو کار می کنند – و کسانی که به دلیل کارشان شناخته می شوند – در حال تغییر است.
من زنان بیشتری را دیده ام که برای نقشی که باز داشته ام درخواست می کنند و مصاحبه می کنند.
تعداد زنانی که در کنفرانس ها صحبت می کنند بیشتر از گذشته است.
حتی وجود دارد زنان در سئو فناوری سازمانی که توسط Areej AbuAli آغاز شده است ، و در حال تغییر نحوه نگاه متخصصان SEO به زنان در صنعت ما است.
امروزه زنان در سئو SEO اولین کسانی هستند که از SEO استفاده می کنند که شامل Rhea Drysdale ، Dana Lookadoo ، Ann Smarty ، Lisa Myers ، Jackie Hole ، Laura Lippay ، Cindy Krum و نزدیکترین دوست و مربی شخصی من ، بنیانگذار SEOMoz است. کام ، جیلیان موزیگ.
این خانم ها صنعت را هدایت می کنند و راه را برای زنانی که اکنون طوفان سئو می کنند هموار می کنند.
شما می توانید با دنبال کردن در توییتر از زنان در SEO پشتیبانی کنید (زنان SEO من را ببینید لیست و Enterprise SEO Women لیست) و به آنها صندلی کنار میز بنشینید.
۳. این فراتر از دانستن SEO است
یک متخصص SEO که خارج از نقش و مسئولیت های خود عمل می کند ، امکان ایجاد رویکردهای خلاقانه برای حل مشکلات را فراهم می کند.
سئو درباره این موارد است:
- دانستن کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است.
- داشتن درکی از اینکه چرا آن را جستجو می کنند و انتظار دارند چه نتیجه ای را کسب کنند.
فراتر رفتن از کلمات کلیدی در محتوا ، ساختار URL و داده های ساخت یافته ، به کاربران شما نشان می دهد که سایت شما دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.
داشتن چشم انداز برای طراحی ، احساس استفاده از آن ، بازاریابی نسبت به مخاطبان هدف و درک فناوری که باعث ایجاد سایت می شود ، به موفقیت کلی سئو کمک می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۴. فناوری مهم است
من می توانم تعداد دفعاتی را که برای نقش در SEO رد شده ام بر روی هر دو دست حساب کنم زیرا به اندازه کافی فنی نبودم.
در حالی که ممکن است من حرفه خود را به عنوان یک توسعه دهنده شروع کرده ام و سعی کردم با آخرین فن آوری ها مطابقت داشته باشم ، به نظر می رسید که برای برخی از نقش ها اغلب در دانش خود کوتاه می آیم.
ده سال پیش ، هدفم را قرار دادم که باهوش ترین باشم سئو فنی که من احتمالاً می توانم و می دانم که چگونه در یک وب سایت در مقیاس وسیع کار کنم – هم backend و هم front-end – همان کاری که تیم مهندسی می کند.
این سخت کوشی در کار حرفه ای من جواب داده است.
من می توانم بخشهایی از سایت را ویرایش کنم همانطور که هر مهندس ویرایش می کند (که در هنگام تهیه منابع برای سئو مفید است) و می توانم راه حلهای خلاقانه ای برای مشکلات بسیار پیچیده ارائه دهم.
۵. روابط مهم هستند
برای موفقیت در سئو ، باید بیش از بهترین روش ها بدانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من اغلب می گویم که ۹۰٪ موفقیت در جستجوگرها متکی به آن است افرادی که با آنها کار می کنید.
اگر نتوانید مهندسان ، نویسندگان محتوا ، طراحان و حتی سهامداران درون سازمانی را قانع کنید ، بهینه سازی تلاش کم خواهد بود و می تواند منجر به عدم نتیجه شود.
اگر رهبری درون سازمانی SEO را درک یا اعتقادی به آن نداشته باشد ، کاری که از SEO پشتیبانی می کند اولویت بندی نخواهد شد و بنابراین می تواند ماه ها طول بکشد یا هرگز قابل انجام نیست.
اگر نویسندگان محتوا SEO را درک نکنند ، دیگر نگران تعادل کلمات کلیدی و مترادف نخواهند بود.
اگر مهندسان از بهینه سازی رضایت داشته باشند ، سایت دارای مشکلاتی خواهد بود که کیفیت دامنه را پایین می آورد.
من در مقاله موتور جستجوگر خود با جزئیات بیشتر در مورد این صحبت می کنم چرا Enterprise SEO به یک قهرمان نیاز دارد.
خرید از دیگران و یافتن قهرمان خود در سازمان به تکمیل کار برای SEO کمک می کند و در نهایت نتایج را برای تجارت به ارمغان می آورد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۶. بدون مشاجره بحث کنید
بهینه سازی موتور جستجو اغلب به جستجوگرها برای انجام کار متکی است.
در حالی که ناامیدی یک اتفاق روزمره در این صنعت است ، من یاد گرفته ام که بحث در مورد پرونده من به جایی نمی رسد و مطمئناً هیچ کاری برای سئو انجام نمی شود.
یافتن راه های خلاقانه برای بیان اهمیت انجام کار مورد نیاز برای سئو ، ظرافت و صبر را می طلبد.
اجازه دادن به اعداد و بردهای کوچک به خودی خود صحبت می کند و ارائه آنها به روشی دقیق و تمیز ، اغلب از افرادی که تصمیم می گیرند برای شما خرید می کند.
۷. کاربران خود را درک کنید
وقت گذاشتن برای مردم را درک کنید شما در حال بهینه سازی برای شما نه تنها به نتیجه می رسد ، بلکه کاربران را تشویق می کند عملی را که کسب و کار برای درآمدزایی نیاز دارد انجام دهند.
من اغلب کلمات کلیدی خود را با آنچه کاربر سعی در درک آن دارد هنگام جستجوی این اصطلاح و راهنمایی استراتژی پیرامون آن هدف ، برچسب گذاری می کنم.
یک مثال برجسته در مورد یک وب سایت تجارت الکترونیکی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جستجوی یک “کراوات” می تواند به معنای کراوات یا پاپیون مردانه ، کراوات راه آهن یا حتی کراوات پیچشی باشد.
اگر کاربری با کلمه کلیدی “گردنبند” مشخص تر باشد ، می تواند کراوات را برای خرید جستجو کند یا به دنبال روش بستن گردن باشد.
با اختصاص دادن زمان برای درک هدف کاربر و ایجاد محتوایی که با هدف کاربر مطابقت دارد ، در نهایت به SEO شما کمک می کند.
۸. این یک Nuance است
برای دستیابی به سئو درست کار خاصی وجود دارد.
این یک محاسبه ، فرمول یا استراتژی دقیق برای دنبال کردن نیست که هر بار نتیجه می گیرد.
این در مورد:
- درک آنچه کاربران به دنبال آن هستند و آن را با محتوای وب سایت مطابقت دهید.
- درک رقابت و دانستن اینکه برای به دست آوردن موقعیت بالاتر از آنها باید چه کاری انجام دهید.
- صرف وقت برای آنچه مهم است – افزودن داده های ساخت یافته ، نوشتن برچسب های عنوان و توصیفاتی که کاربران می خواهند کلیک کنند ، و همچنین سلسله مراتب URL که با ناوبری مطابقت دارد تا موتورهای جستجو جریان موضوع سایت را درک کنند.
۹. گفتن یک داستان
SEO عبارت است از گفتن داستانی که می خواهید در مورد سایت شما از موتورهای جستجو بدانند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر این وب سایت تجارت الکترونیکی کفش است ، به Google بگویید که کفش می فروشید و محتوا را به اطراف اضافه کنید:
- نحوه قرار دادن کفش
- چگونه یک کفش مناسب برای یک مناسبت خاص انتخاب کنیم.
- شاید حتی آنچه در کیفیت کفش باید جستجو شود.
هنگام بهینه سازی یک سایت ، من یاد گرفتم که داستان کامل را بیان کنم و آن را به گونه ای ارائه دهم که موتورهای جستجو بتوانند آن را هضم کنند و به طور کامل درک کنند که سایت در مورد چیست.
۱۰. نمایندگی با شرکت داخلی متفاوت است
من در یک آژانس کار کرده ام ، به عنوان مشاور و در خانه برای شرکتهای نوپا و بزرگ.
من آموخته ام که کار برای آژانس در وب سایت های مشتری کاملاً متفاوت از یک سازمان و کار در فقط یک وب سایت است.
با کار نمایندگی ، تمرکز بر راضی نگه داشتن مشتری است. من در مقاله خود به این موضوع می پردازم مشارکت با یک آژانس سازمانی سئو: آنچه باید بدانید.
بخشی از نگه داشتن مشتری شامل نتیجه گرفتن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما اگر مشتری از سطح ارتباطات یا کاری که انجام می دهید راضی نباشد ، آنگاه تصمیم می گیرد قرارداد را لغو کند.
هنگام کار در خانه به عنوان یک SEO ، فشار بر درآمد رانندگی است.
تغییر در تفکر به تمرکز بر کار SEO تغییر می کند که به شما کمک می کند در مورد افزایش درآمد گزارش دهید.
۱۱. Enterprise یک جانور متفاوت است
وقتی من از کار در یک شرکت متوسط به یک سازمان بزرگ نقل مکان کردم ، کار من و نحوه برخورد من با SEO کاملاً تغییر کرد.
من در این مورد در مقاله خود صحبت می کنم آیا شرکت شما به سطح SEO سازمانی رسیده است؟ چگونه بدانیم جایی که برای مدیریت سایتی که میلیاردها برداشت از آن را می بینم ، توضیح می دهم.
SEO به یک جانور پیچیده تبدیل می شود که باید با استراتژی ای که به روشنی منتقل می شود ، درک و سازماندهی شود.
من از انتخاب چند صفحه که میوه کم آویز بودند برای بهینه سازی و دیدن نتایج سریع به مدیریت میلیون ها صفحه از محتوای تولید شده توسط کاربر که دارای موضوعات مختلف هستند ، پرداختم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من یاد گرفتم که از طریق سر و صدا علفهای هرز را تعریف کنم و استراتژیهای پتو را که میلیاردها درآمد را تحت تأثیر قرار می دهد ، تعریف کنم.
۱۲. بلندترین ها لزوماً بهترین نیستند
در طول سالهایم ، دیگران را شناختم کارشناسان سئو و پزشکان در صنعت.
من بسیاری از متخصصان سئو را دیده ام که می آیند و می روند ، و برخی دیگر که در این مکان گیر کرده اند.
من نسبت به سخنرانان کنفرانس هایی که آژانس ها یا شرکت هایی را تولید می کنند که ابزارهای SEO را تولید می کنند ، هیبت داشته ام.
با گذشت زمان ، من فهمیدم که همه متخصصان محبوب و با صدای بلند سئو متخصص واقعی نیستند.
یک نکته در کار من این بود که من دانش کسانی را که داشتم منتقل کردم و مجبور شدم تخصص خودم را در سئو جستجو کنم.
سطح سایت ها و پیچیدگی محیط هایی که من با آنها کار می کردم چیزی بود که جو اشمو سئو ایده ای از آن نداشت.
من فهمیدم که ، گرچه آنها در نوع خود متخصص بودند ، اما لزوما در سئو بهترین نبودند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۱۳. برخی از بهترین ها ساکت و آرام هستند
برای پیگیری شماره ۱۲ ، من یاد گرفته ام که با متخصصان سکوت سئو آشنا شوم.
افرادی که سخنرانی یا کنفرانس مکرر ندارند.
آنهایی که تمرکزشان این است که واقعاً در شغلی که دارند خوب باشند.
یافتن این افراد سخت است ، اما در شکل دادن به حرفه من و کمک به من در جایی که دیگران نمی توانند ارزش واقعی داشته باشند.
۱۴. قبل از تصمیم گیری تحقیق کنید
من طی چهار سال گذشته از طریق سه سازمان بزرگ جابجا شده ام.
هر بار که من با کلاه SEO معمولی خود به نقش جدیدی می پردازم و قبل از اینکه واقعاً با سایت و پایگاه کاربر آشنا شوم ، تصمیم می گرفتم.
در یکی از این شرکت ها ، یک مشکل SEO به من گفته شد که در آن یک مجموعه صفحه ایجاد شده و به طور خاص برای جستجوهای محلی بهینه شده است.
این صفحات بودند یتیم (به این معنی که آنها هیچ پیوندی با آنها نداشتند) زیرا با گذشت زمان ، کسب و کار تصمیم گرفت که وقت و تلاش خود را برای ایجاد صفحات مشابه صرف کند ، اما این موضوع به SEO اختصاص نداشت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
صفحاتی که کسب و کار ایجاد کرده از صفحه اصلی پیوند داده شده و از پارامترهایی برای تنظیم محتوای بسیار سنگین گرافیکی استفاده کرده اند.
به من گفتند که صفحاتی که کسب و کار ایجاد کرده بهتر از صفحات سئو تبدیل شده و درآمد بیشتری کسب می کنند.
این تجارت متقاعد شد که از شر صفحات جستجوگرها خلاص شود و بر روی بهینه سازی صفحات ایجاد شده در تجارت تمرکز کند.
با این حال ، پس از کاوش در داده ها ، متوجه شدم که صفحات ایجاد شده در مشاغل فقط برای عباراتی که شامل نام تجاری هستند رتبه بندی می شوند.
صفحات جستجوگرها برای اصطلاحاتی خارج از مارک تجاری رتبه بندی شده اند که درآمد مناسبی داشته و کسب و کار جدیدی را طبل زده اند.
از آنجا که این کسب و کار صفحاتی را ایجاد کرده بود که فقط برای نام تجاری رتبه بندی شده بودند ، ظاهراً به نظر می رسید که آنها در حال بهتر شدن و رتبه بندی هستند زیرا کاربران از قبل با نام تجاری آشنا بوده اند و هیچ رقابتی برای اصطلاحات تجاری وجود ندارد.
در پایان ، من از داده هایی که جمع آوری کردم برای متقاعد کردن تیم SEO و رهبری شرکت برای تغییر دیدگاه خود در مورد عملکرد بهتر صفحات استفاده کردم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این استراتژی برای ادغام این دو با استفاده از آموخته های آن داده ها تنظیم شده است.
من از این تجربه آموخته ام ، و بسیاری از افراد دیگر آن را دوست دارند ، که وقت بگذارم و داده های ارائه شده را زیر سوال ببرم.
من یاد گرفتم که قبل از تصمیم گیری در مورد سئو ، وقت خود را برای حفاری عمیق تر و درک کاملی از آنچه اتفاق می افتد صرف کنم.
۱۵. طرفداران SEO تقریباً هرگز موافق نیستند
در تمام سالهای کار در سئو ، تقریباً هرگز متخصص سئو پیدا نکرده ام که با من موافق باشد.
من کارهای زیادی برای خودم داشته ام که رابطه بسیار خوبی با آنها داشته ام ، اما ما هنوز به همان شیوه به مسائل نزدیک نشده ایم.
این بدان معنا نیست که هر یک از ما اشتباه کردیم و دیگری درست.
این بدان معنا بود که ما تفکرات مختلفی داشتیم.
و این همان چیزی است که یک SEO خوب را عالی می کند.
رویکرد خلاقانه خارج از چارچوب برای حل یک مشکل همان چیزی است که موفقیت هر تیم سئو را به دنبال دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۱۶. بیش از یک راه انجام کارها
من یک بار با این SEO کار کردم که بسیار متفاوت از من بود ، گرچه ما اغلب در تهیه راه حل های خلاقانه و جسورانه برای سئو همکاری خوبی داشتیم.
دفتر ما پیچ و خم راهروهایی بود که توسط اتاق جلسات و دفاتر شکسته شده بود.
برای رسیدن از نقطه A به نقطه B همیشه ۳-۴ راه مختلف وجود داشت و من و او همیشه مسیرهای مختلفی را طی می کردیم حتی وقتی وسط گفتگو بودیم.
ما هنوز هم خودمان را پشت میز می دیدیم تا مکالمه خود را در جایی که متوقف کردیم ادامه دهیم.
قسمت خنده دار آن این است که نشانگر نحوه کار ذهن SEO بود.
اینکه هر دو راه خودمان را طی کردیم اما در همان مکان قرار گرفتیم.
اگر با یکدیگر موافق نباشیم اشکالی ندارد.
در پایان ، آنها اغلب نتیجه یکسانی می گیرند – و این همان چیزی است که شرکت به آن نیاز دارد.
من آموخته ام که به تیم هایم اجازه دهم درباره ایده ها و استراتژی ها بحث کنند ، اما اجازه می دهم کسی که در این روش متخصص باشد (فنی ، فیلم ، محتوا ، هر آنچه که باشد) تصمیم نهایی را بگیرد و ابتکار عمل را به عهده بگیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
۱۷. با تیم های مختلف به زبان آنها صحبت کنید
هنگام کار در سازمان های بزرگ ، انواع و اقسام شخصیتی مختلف همیشه وجود دارد که در زمینه کاری خود بسیار باهوش و باتجربه هستند.
از کار با محصول گرفته تا بازاریابی ، مهندسین گرفته تا طراحان ، نویسندگان محتوا و مدیرانی که همه آنها را هدایت می کنند ، متوجه شدم که هرکدام به زبانی متفاوت صحبت می کنند.
از آنجا که SEO بسیار به همه این افراد متکی است ، من یاد گرفته ام که از راه های مختلف به آنها نزدیک شوم.
هنگام صحبت با مهندسان ، مشکلی را که مشاهده می کنم به آنها نشان می دهم و به آنها فضای کمک کننده برای راه حل را می دهم.
هنگام صحبت با نویسندگان محتوا ، من داده ها را در مورد چگونگی جستجوی کلمات کلیدی به آنها نشان می دهم تا بتوانند از این کلمات برای نوشتن درمورد آنچه مخاطبانشان علاقه دارند استفاده کنند.
مدیران می خواهند بدانند چگونه SEO بر بخشی از تجارت آنها تأثیر می گذارد، بنابراین من رویکرد خود را تأمین می کنم تا به آنها نشان دهم که چگونه SEO آنها را موفق خواهد کرد.
هرکسی در نوع خود یک متخصص است و نقش او با بخشی از کل سازگار است که سئو را عالی می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
صحبت با آنها به گونه ای که منطقی باشد کار تمام می شود و همه برنده می شوند.
۱۸. به فرایند DevOps احترام بگذارید
هر شرکتی راهی برای انجام کارها دارد و من به عنوان یک SEO کار می کنم تا در این فرآیند کار کنم.
درک DevOps فرآیند ایجاد شده توسط مشاغل و اولویت های آنها ، تضمین می کند که SEO در آن فرآیند کار می کند.
وقتی تیم های مهندسی جلسه می گذارند تا در مورد Sprint خود در مورد مسائلی که در آن کار می کنند صحبت کنند ، من از آنها می پرسم که آیا می توانند یکی یا دو مورد را انتخاب کنند.
اگر پروژه های بزرگی وجود دارد که بیش از چند سرعت در حال کار هستند ، از آنها می خواهم که هر گونه بهینه سازی را برای صفحات لمس شده انجام دهند.
با کار با جریان و نه تلاش برای قطع و تغییر مسیر ، کار برای SEO سریعتر انجام می شود و تکمیل می شود.
۱۹. صبور باشید
من کار خود را با بهینه سازی وب سایت های خودم شروع کردم ، سپس در آژانس کار کردم که وب سایت ها را برای مشتری ها و محیط های راه اندازی مدیریت می کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کارهای مورد نیاز برای جستجوگرها به سرعت انجام شد و تقریباً نتایج فوری به دست آورد.
وقتی برای یک شرکت بزرگتر به خانه خود نقل مکان کردم مجبور شدم یاد بگیرم سرعتم را کم کنم و در رویکردم روشمندتر باشم.
سازمانهای بزرگتر با تیمهای بزرگتر چیزهای زیادی برای هماهنگی دارند که این امر به روند کار می افزاید.
در حدود زمانی که من در خانه نقل مکان کردم ، گوگل آنها را آزاد کرد انتقال رتبه الگوریتمی که پاسخ گوگل به هرزنامه نویس است که دائماً SEO را دستکاری می کند تا سریع نتیجه بگیرد.
دنیای اطرافم رو به کندی بود و من باید یاد می گرفتم که در برابر آن صبور باشم.
۲۰. چند سال این کار را انجام دهید مهم نیست
فقط به این دلیل که من ۲۰ سال در این دنیای SEO کار می کنم ، به این معنی نیست که من بیش از کسی که ۱۰ یا حتی ۵ سال این کار را انجام داده است ، یک متخصص هستم.
دنیای فناوری همیشه در حال پیشرفت است و SEO به طور مداوم با آن تغییر می کند.
Google تغییراتی را در نحوه مشاهده سایت شما به صورت ماهانه اعلام می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
متخصصان سئو که به این تغییرات توجه می کنند – دائماً روی رویکردها کار می کنند و استراتژی های بهینه سازی را آزمایش می کنند – این افراد متخصص هستند.
من با متخصصان سئو آشنا شده ام که دو سال است در آژانس های بزرگ کار می کنند و موفقیت های بزرگی را می بینند.
من همچنین با برخی از متخصصان سئو آشنا شده ام که ۱۰ سال است سایت ها را بهینه سازی می کنند.
در حالی که ممکن است در کنفرانس ها صحبت کنند ، بعضی از آنها نمی دانند که چه کاری انجام می دهند.
در پایان ، این در مورد دیدن نتایج و توجه به آنچه در این دنیای دیوانه SEO انجام می شود ، است.
منابع بیشتر: