وقتی رقبای سئو شما خوب نیستند چه کاری باید انجام دهید
این هفته سئو بخواهید سوال از فرناندا در سائو پائولو است:
“رقیب جدید من در حال انجام یک استراتژی SEO کلاه سیاه است و به وضوح برای او کار می کند. او خیلی سریع در رتبه بندی گوگل مقیاس بندی کرد و من می توانم ببینم که او از طریق پلتفرم SEMrush چه کاری انجام می دهد. سعی کردم گزارش خود را به گوگل ارائه دهم ، اما ظاهراً هیچ اتفاقی نیفتاده است. چه کار دیگری از من ساخته است؟”
ما به عنوان یک آژانس ، به طور منظم از مشتری های بالقوه ای که معتقدند رقبای آنها هستند ، می شنویم تا خوب نیست.
گاهی اوقات هستند.
اما بیشتر اوقات ، رقبا رتبه بالاتری دارند زیرا اینها هستند بهینه سازی موارد درست.
و بسیاری از اوقات ، حتی اگر طرف متخلف در سایه ای غیر سفید از SEO کار کند ، دلیل این که آنها رتبه بندی می کنند ارتباطی با تاکتیک های نسبتاً شرورانه آنها ندارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روی خودت تمرکز کن
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از شرکتها مرتکب می شوند تمرکز بیشتر بر روی کاری است که رقبا انجام می دهند ، نه این که در بهبود بخشهای زندگی خود تلاش کنند.
اشتباه نکنید ، مهم این است که بدانید رقبای شما چیست انجام می دهند.
اما تماشای دقیقتر رقابت شما نسبت به نتایج خود ، اشتباه بزرگی است.
در بسیاری از موارد ، رقبای شما نمی دانند که آنها چه کاری انجام می دهند ، و اگر تصور کنید که آنها این کار را می کنند فقط به این دلیل که از شما برای یک کلمه کلیدی، خیلی خوب می توانید اشتباه کنید.
و اگر آنچه را که رقبا انجام می دهند بدون درک کامل از نتایج عملکرد آنها کپی کنید ، غالباً از نتایج ناراضی خواهید بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیشتر وقت و منابع خود را صرف آن کنید حضور موتور جستجوی خود را بهتر کنید به جای تمرکز روی کاری که رقبا انجام می دهند.
همه ما می دانیم که بخشی از SEO تجزیه و تحلیل آنچه برای افرادی که می خواهند در آن رتبه بندی شوند ، مفید است.
اما بین تجزیه و تحلیل سالم و وسواس فکری با استراتژی یک رقیب مرز خوبی وجود دارد.
به من اعتماد کنید ، اگر بیشتر از کار در سایت خود به سایت رقیب خود نگاه می کنید ، موفق نخواهید شد.
چرا Google از اینکه آنها قوانین را نقض می کنند مراقبت نمی کند؟
اگر شما انجام هر کاری درست، اما شخص دیگری تقلب می کند و با آن کنار می رود – و بدتر از آن ، شما را می زند – طبیعت انسانی است که عدالت می خواهد.
فقط باید وقت خود را در کلاس های کودکستان بگذرانید تا یاد بگیرید که خنده روی شخص دیگری ذات انسان است.
این امر به ویژه هنگامی صادق است که احساس کنیم شخصی با چیزی که بر ما تأثیر منفی بگذارد ، دور می شود.
اما وقتی ما بی توجهی آشکار کسی به قوانین را به Google گزارش می دهیم ، تقریباً در سراسر جهان با جیرجیرک روبرو می شویم.
این بدان معنا نیست که گزارش های شما نادیده گرفته می شوند.
همانطور که قبلاً نیز عنوان کردم ، غالباً اعمال ناشایست که توسط رقبای ما انجام می شود ، دلیل بر این نیستند که از ما بالاتر باشند.
در این صورت ، حتی اگر گوگل از روش های کلاه سیاه در معیارهای رتبه بندی رقیب شما چشم پوشی کند ، سایت رقیب همچنان بالاتر از شما خواهد بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین Google ممکن است خیلی خوب در حال اقدام باشد – اما ممکن است شما هرگز ندانید.
من نمی دانم که هر ماه چند مورد از تخلفات گوگل گزارش می شود ، اما تصور می کنم که این کار نجومی باشد.
من حتی در مورد افراد کم رعایت اخلاق در سئو سایت شنیده ام که گزارش دادن زود هنگام و غالباً از رقبای خود را هدف قرار می دهند.
صرف نظر از اینکه آیا آنها اشتباهی انجام می دهند یا خیر ، Google به دلیل حل مشکلات بدون استفاده از تعامل انسانی شناخته شده است.
من گمان می کنم بسیاری از گزارش ها بدون اینکه شخص واقعی شکایت را ببیند ، رسیدگی می شوند.
اما این بدان معنی است که غالباً ، روش تهاجمی جریمه نخواهد شد – و این می تواند ناامید کننده باشد.
اگر واقعاً یک پرونده خنک دارید که می خواهید آن را گزارش کنید ، یک پست وبلاگ در مورد آن بنویسید و سپس آن پست را برای نماینده Google مورد علاقه خود – یا حتی نشریه تأثیرگذار یا شخص تأثیرگذار مورد علاقه خود – توییت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من چیزهای بیشتری را با این روش تصحیح کرده ام تا اینکه از طریق کانال های رسمی گزارش دهی.
البته من انتظار دارم که در صورت سو ab استفاده از این کانال ، تغییر کند.
و شک ندارم که ممکن است در آینده نزدیک سو be استفاده شود.
در نتیجه
بهترین شرط بندی شما هنگام برخورد با رقبای کلاه سیاه این است که روی چیزهای شخصی خود کار کنید.
بهتر شوید و کارها را به روش دلخواه خود انجام دهید.
من کسی نیستم که اگر از تکنیک های کلاه سیاه استفاده نمی کنید قضاوت کنم.
من شخصاً ،
برخی از صنایع وجود دارد که ممکن است لازم باشد کمی برای رقابت به رنگ خاکستری بروید.
اما تمرکز زیاد روی تاکتیک های رقیب شما هرگز چیز خوبی نیست.
مشخص کنید که چه چیزی برای شما بهتر است و نگران کاری که رقبا انجام می دهند نباشید ، به غیر از بررسی اینکه آیا می توانند ایده های خوبی به شما بدهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما موفق تر خواهید بود – و در طولانی مدت خوشحال تر خواهید بود.
منابع بیشتر:
یادداشت ویراستار: سئو بخواهید یک ستون مشاوره SEO در هفته است که توسط برخی از متخصصان برتر صنعت SEO که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند ، نوشته شده است. در مورد سئو سالی دارید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!