سه راه یک لوله یا خط لوله در عنوان دارای تفاوت است
بحث پر جنب و جوش در توییتر در مورد اینکه آیا لوله “|” یا یک تیره “-” در برچسب عنوان باعث ایجاد مشاهدات جالب شد. چندین عضو جامعه بازاریابی جستجو سه دیدگاه متمایز با یکدیگر به اشتراک گذاشتند که نشان می دهد چرا تفاوت وجود دارد.
بیل هارتزر (bhartzer) بحث را با طرح این سوال که او باید چه چیزی استفاده کند ، آغاز کرد
بیل برای چندین دهه رهبر جامعه بازاریابی جستجو بوده و مورد احترام بسیاری است. با بحث و گفتگو ، به سرعت آشکار شد که بیل قبلاً پاسخ خودش را دارد.
من گمان می کنم که او ممکن است کنجکاو باشد ببیند دیگران چه می گویند:
آیا باید از | یا یک – در برچسب عنوان؟
– بیل هارتزر (bhartzer) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
پیکسل فضای در عنوان برچسب ها
ایتان لازوک (EthanLazuk) این مشاهدات را نشان داد که لوله موجب صرفه جویی در فضا می شود.
عناصر عنوان در پیکسل ها و همچنین در کاراکترها اندازه گیری می شوند.
- شخصیت ها حروف ، اعداد و نمادها هستند.
- پیکسل کوچکترین عنصر تصویر در یک صفحه نمایش است ، مانند یک نقطه.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
این بدان معنی است که اگر خط تیره را با لوله جایگزین کنید ، در واقع می توانید نویسه های بیشتری را در یک برچسب عنوان قرار دهید.
این به نوبه خود مقدار کلمات نمایش داده شده در عنوان وب سایت که در نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود را افزایش می دهد.
مشاهده اتان نقش هوشمندانه ای در بحث داشت.
فکر من: | موجب صرفه جویی در فضا و در عین حال محکم تر – نرم تر و سبک تر می شود. (* هیچ علمی در این نظر استفاده نشده است.) من از سایت داوری خود استفاده می کنم. برخی مانند مارک های hyphen احساس می کنند. لوله های دیگر حتی ممکن است دیوانه شود و یک دسته کوچک موسیقی جاز انجام دهد!
– Ethan Lazuk (EthanLazuk) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
بیل هارتزر موافقت کرد و گفت پیکسلها دارای اهمیت هستند.
| پیکسل را ذخیره می کند. پیکسلها مهم هستند.
– بیل هارتزر (bhartzer) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
بیل دست خود را لمس کرد و نشان داد که او قبلاً ذهن خود را در مورد استفاده از لوله های موجود در عنصر عنوان بالا گرفته است.
برخی دیگر با ایتان و بیل موافق بودند که بهینه سازی فضای پیکسل مفید است.
من فقط از | ، وقتی سعی می کنم فضای پیکسل را ذخیره کنم ، کمک می کند.
– اندرو کوکو سئو (AyyyCoco) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
علاوه بر صرفه جویی در پیکسل ها ، | | IMO نیز از لحاظ تصویری جذاب تر است.
– newmediaMike (مایک آلن) (SEOVideoCoach) ۲۰ آگوست ۲۰۲۰
من استفاده می کنم | فقط 🙂
– D @ RWIN (DasfNYC) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
لوله ها و خط ها می توانند معنی را با هم ارتباط دهند
مشاهده جالب توسط کیت ام. (SumoFondue)
کیت اظهار داشت که این لوله برای جدا کردن موجودات (شخص ، مکان یا چیزها) مفید است.
وی مشاهده کرد که تیره می تواند برای جدا کردن ویژگی چیزی که در آن توضیح داده می شود خدمت کند.
بستگی به آنچه شما در محدود کردن IMO دارید.
اشخاص متمایز استفاده |
استفاده از ویژگی ها –خرید محصولات ABC | وارز Acme
در مقابل
تی شرت مردانه DEF – آبی– Keith M. (SumoFondue) ۲۰ آگوست ۲۰۲۰
در مثال وی ، نهاد (Acme Inc) از فراخوانی برای اقدام ، “خرید محصولات ABC” توسط لوله جدا می شود.
“خرید محصولات ABC | Acme Inc “
خط تیز برای جدا کردن موجودیت (تی شرت مردانه) از شرح آن ، که کلمه است ، آبی.
آبی یک ویژگی تی شرت است. جدا کردن دو کلمه و اصطلاح با خط در خدمت ارتباط این رابطه است.
“تی شرت مردانه DEF – آبی”
هیچ پیشنهادی وجود ندارد که این تیزهوش به Google کمک کند درک کند که “آبی” موجودیت را توصیف می کند. اما ممکن است به برقراری ارتباط عبارت t-shirt با کلمه ، آبی کمک کند.
احتمالاً گوگل این رابطه را قبلاً به دلیل الگوریتمهای پردازش زبان طبیعی (NLP) درک کرده است.
اما وب سایت ها برای انسان ها طراحی شده اند. بنابراین عناصر صفحه وب ، حتی برچسب عنوان باید با نحوه پاسخگویی انسان به آنها ایجاد شود.
این لوله ممکن است از نظر بصری برای جدا کردن لوله مفید باشد فراخوانی برای اقدام (فروشگاه محصولات ABC) از وجود، موجودیت (Acme Inc)
بستگی به آنچه شما در محدود کردن IMO دارید.
اشخاص متمایز استفاده |
استفاده از ویژگی ها –خرید محصولات ABC | وارز Acme
در مقابل
تی شرت مردانه DEF – آبی– Keith M. (SumoFondue) ۲۰ آگوست ۲۰۲۰
آنچه به نظر می رسد بهترین است
یک گروه سوم از افراد وجود داشتند که پیشنهاد کردند هر کاری که به نظر می رسد بهتر باشد. این یک سومین روش برای فکر کردن در مورد نقش لوله و تردید در برقراری اطلاعات به بازدید کننده بالقوه سایت است.
استفانی وودز ، کارشناس بازاریابی جستجو (steph_woods) گفت:
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
من دوست دارم همچنین ترجیح می دهم از نام تجاری در هر صفحه استفاده نکنم زیرا همیشه لازم نیست (به جز صفحه اصلی ، صفحه تماس با ما و صفحه درباره ما). بنابراین گاهی اوقات هیچ یک از موارد فوق نیست. هر چه بهترین IMO را بخواند.
– استفانی وودز (steph_woods) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
دن لیبسون (DanLeibson) موافقت کردند که زیبایی شناسی یک نکته مهم است:
من فکر می کنم | از نظر زیباییشناختی لذت بخش تر است
– دن لایبسون (DanLeibson) ۱۹ آگوست ۲۰۲۰
دیگران با استفانی موافقت کردند:
علاوه بر صرفه جویی در پیکسل ها ، | | IMO نیز از لحاظ تصویری جذاب تر است.
– newmediaMike (مایک آلان) (SEOVideoCoach) ۲۰ آگوست ۲۰۲۰
تصمیمات SEO در مرکز کاربر
هیچ کس پیشنهاد نکرد که در رتبه بندی چه کسی از لوله استفاده می کند یا خط لوله ایجاد کرده است. این هرگز مورد توجه نبود.
این بحث نشان داد که ملاحظات کاربر محور مربوط به چگونگی مشاهده و درک کاربران حتی کوچکترین عناصر در یک صفحه وب وجود دارد.
من شخصی را می شناسم که با دستکاری در جزئیات ، بزرگ و کوچک ، درصد کمی از تبدیل اضافی را فشرده می کند تا به بازدید کننده سایت مراجعه کند.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
به عنوان مثال ، صفحات فرود وی تشخیص می دهد بازدید کننده سایت از آیفون یا دستگاه Android استفاده می کند یا خیر.
وی برای بازدید کنندگان آیفون نماد “دوستانه آیفون” را نشان می دهد. کاربران Android نماد «دوستانه Android» را دریافت می کنند.
آزمونهای A / B نشان داد که تبدیل ها با یک مقدار کوچک اما قابل اندازه گیری برای فعالیتهایشان بهبود یافته است.
کوچکترین جزئیات در برچسب عنوان حتی اگر یک عامل زیبایی شناختی باشد می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.
برقراری ارتباط مناسب اطلاعات ، حتی از برچسب عنوان ، در عین حال جذاب نیز می تواند مفید باشد.
بحث توییتر را اینجا دنبال کنید: