جستجوی و یادگیری محصولات Google درباره خطوط جدید محصولات
دیدن حق ثبت اختراعات از Google که به مباحث تجارت الکترونیک توجه دارند جالب است. آخرین موردی که من به یاد می آورم گوگل در نتایج جستجو بین محصولات و لوازم جانبی آن محصولات تفاوت قایل بود. من در مورد آن نوشتم رتبه بندی نتایج جستجو و نمایش داده شد.
خطوط جدید محصولات در جستجوی محصول
حق ثبت اختراع جدید از Google مربوط به زمانی است که محصولات جدید در خطوط تولید موجود ظاهر می شوند ، مانند لپ تاپی که بیشتر رام یا هارد دیسک بزرگتری داشته باشد ، یا دوربین با لنز زوم که قبلاً آن را نداشت.
این حق ثبت اختراع در مورد تعیین اینکه آیا یک جستجوی کالا به دنبال یک خط خاص محصول است ، از درون یک مارک خاص است.
جستجوگران غالباً کالاهایی را که برای فروش ارائه می شوند جستجو می کنند. Google در تلاش است تا هدف جستجوی سؤالات مربوط به خرید را درک کند.
برای اینکه Google بتواند این کار را به خوبی انجام دهد ، باید جنبه های مختلف دسته بندی محصولات را درک کند. این می تواند مواردی مانند موارد زیر را شامل شود:
- چه محصولی به عنوان ارتباط با یک برند
- این که آیا یک محصول در یک خط خاص از محصول باشد
این حق ثبت اختراع به ما می گوید تشخیص اصطلاحات تعیین شده خطوط محصول از طریق جستجوی محصولات از جستجوگرها ضروری است.
این شامل ارتباط اصطلاحات شناسایی شده خط محصول به همراه مارک های مربوطه می شود تا به Google اجازه دهیم خطوط محصول جدید و بازنشسته شدن خطوط محصول را بزودی پس از ایجاد تغییرات مرتب نگه دارد.
تحت ثبت اختراع جدید Google فرآیندی با هدف تعیین خطوط محصول از پرس و جوهای جستجوی محصول است:
- ممکن است یک پرس و جو محصول برای طبقه بندی محصولات طبقه بندی شود
- یک مارک ممکن است برای جستجوی محصول مشخص شود
- این مارک ممکن است از لیست مارک های شناخته شده برای دسته بندی کالا انتخاب شود
خطوط محصول ناشناخته
حق ثبت اختراع به ما می گوید که شرایط خط ناشناخته محصول ممکن است در یک پرس و جو محصول مشخص شود.
یک متریک ممکن است نشان دهد که چقدر شرایط خط محصول ناشناخته با یک خط واقعی کالا در برند مطابقت دارد.
متریک ممکن است با یک آستانه مشخص مقایسه شود. اگر متریک با آستانه مشخص شده مقایسه شود ، ممکن است شرایط خط ناشناخته محصول به عنوان یک خط محصول جدید از برند مشخص شود.
جستجوی محصول ممکن است با استفاده از پرس و جو محصول انجام شود. نتایج جستجوی محصول با توجه به جستجوی محصول ممکن است برگردانده شود.
این حق ثبت اختراع خطوط تولید را می توانید در:
تشخیص خطوط محصول در نمایش داده شدگان جستجوی محصول
مخترعین: Ritendra Datta
واگذار کننده: GOOGLE LLC
ثبت اختراع ایالات متحده: ۱۰،۳۹۴،۸۱۶
اعطا می شود: ۲۷ آگوست ۲۰۱۹
پرونده: ۲۷ دسامبر ۲۰۱۲
چکیده
سیستم ها و روش ها می توانند جستجوی محصولات خطوط محصول را تعیین کنند.
یک یا چند دستگاه محاسباتی می توانند یک جستجوی محصول از اصطلاحات جستجو را دریافت کنند. ممکن است پرس و جو محصول برای طبقه بندی کالاها طبقه بندی شود. یک مارک ممکن است برای جستجوی محصول مشخص شود. این مارک ممکن است از لیست مارک های شناخته شده برای دسته محصول انتخاب شود.
یک یا چند اصطلاح خط محصول ناشناخته ممکن است در پرس و جو محصول مشخص شود. یک متریک ممکن است محاسبه شود تا نشان دهد که چقدر شرایط خط محصول ناشناخته با یک خط واقعی کالا در مارک مطابقت دارد. متریک ممکن است با یک آستانه مشخص مقایسه شود. اگر متریک مطلوب با آستانه مشخص شده باشد ، ممکن است شرایط خط ناشناخته محصول به عنوان یک خط محصول جدید از برند تعیین شود. جستجوی محصول ممکن است در پرس و جو محصول انجام شود. نتایج جستجوی محصول با توجه به جستجوی محصول ممکن است برگردانده شود.
طبقه بندی پرس و جو با دقت بالا
این حق ثبت اختراع گوگل را نشان می دهد که سعی در شناسایی محصولات جدید و خطوط محصول دارد ، بنابراین می تواند آنها را از خطوط قدیمی محصولات متمایز کند.
جالب اینجاست که گوگل برای شناسایی محصولات و خطوط تولید به دنبال جستجوی جستجو است. همانطور که ثبت اختراع به ما می گوید:
خطوط محصول مرتبط با مارک های محصول ممکن است از تجزیه و تحلیل پرس و جوهای جستجوی محصول دریافت شده تعیین شود.
حق ثبت اختراع به “طبقه بندی پرس و جو با دقت بالا” اشاره دارد ، که اولین باری است که من دیده ام که به هیچ وجه در هر جایی ذکر شده است.
“طبقه بندی پرس و جو با دقت بالا” چگونه کار می کند؟
همانطور که در این حق ثبت توضیح داده شده است:
- یک جستجوی جستجو ممکن است به صورت خودکار در یک دسته از محصولات نقشه برداری شود
- لیستی از مارک های شناخته شده در رده محصول ممکن است برای مشخص کردن اصطلاحات موجود در جستجوی محصول که مارک محصول را مشخص می کند ، استفاده شود
- به طور مشابه ، لیستی از ویژگیهای دسته شناخته شده ممکن است برای شناسایی اصطلاحات موجود در جستجوی محصول با مشخص کردن خصوصیات کالای جستجو شده مورد استفاده قرار گیرد.
ویژگی های محصولات
این اختراع نمونه هایی از خصوصیات محصولات را ارائه می دهد:
- تعدادی مگاپیکسلی برای دوربین های دیجیتال
- مقدار حافظه RAM برای رایانه های لپ تاپ
- تعدادی سیلندر برای وسیله نقلیه موتوری
فرم های پرس و جو محصول
به ما گفته می شود که فرم هایی که ممکن است یک محصول پرس و جو از آن بگیرد ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما نمونه هایی از آن در اختیار شما قرار می گیرد.
یک جستجوی محصول می تواند به شکل “[B] [PL] [A]”
در چنین فرم پرس و جو ، یک یا چند اصطلاح [B] ممکن است یک نام تجاری را در یک لیست از مارک های محصول شناخته شده و یک یا چند اصطلاح مشخص کند [A] ممکن است ویژگیهایی را نشان دهد که ویژگیهای شناخته شده دسته هستند. یک یا چند اصطلاح ناشناخته [PL] سپس ممکن است به عنوان یک خط تولید بالقوه جدید شناخته شود. چنین شناسایی ممکن است در جایی تقویت شود [PL] به روشی است که با خطوط محصول در ارتباط است. شناسایی نیز ممکن است در جایی تقویت شود [PL] با مارک یافت می شود [B] غالباً به مرور زمان در سؤالات مختلف محصولات. شناسایی ممکن است در جایی که شرایط بیشتر تقویت شود [PL] به ندرت یا هرگز ، با مارک های دیگری غیر از مارک تجاری یافت نمی شوند [B] در طول بسیاری از نمایش داده شدگان محصول با گذشت زمان.
یک متریک با مقایسه ویژگیهای محصولات از یک خط محصول جدید ، با ویژگی های یک خط واقعی محصول مرتبط با یک برند محاسبه می شود.
این متریک ممکن است تعداد سؤالات منحصر به فرد محصول را که شامل اصطلاحات است در نظر بگیرد [PL] داشتن ساختار و / یا طبقه بندی صحیح همراه با میزان [B] در میان هر پرس و جو که قبل از مارک تجاری وجود دارد ، حاکم است [PL].
چرا Google به جای صفحات کالایی که ویژگی های محصولات را توصیف می کند ، به دنبال Query است تا در مورد خطوط تولید جدید از مارک ها اطلاعات کسب کند؟
شناسایی خطوط محصول
نحوه عملکرد این فرایند شناسایی:
- نرم افزار برای وضوح خط محصول ممکن است خطوط محصول مرتبط با مارک ها را برای دسته بندی محصولات تعیین شده توسط طبقه بندی پرس و جو شناسایی کند
- وضوح خط محصول ممکن است از یک فرهنگ لغت ویژگی طبقه بندی و یک فرهنگ لغت مارک محصول استفاده کند تا بین مارک ها و خطوط محصول جفت شود
- پرس و جو محصول و مارک ها و خطوط تعیین شده محصول ممکن است در اختیار موتور جستجوی محصول قرار گیرد
- موتور جستجوی محصول ممکن است نتایج جستجو را به جستجوگر ارائه دهد
- طبقه بندی پرس و جو ممکن است پرس و جو محصول را به یک دسته از محصولات نقشه بندی کند
- وضوح خط محصول می تواند از اطلاعات دسته بندی محصولات با فرهنگ لغت ویژگی طبقه بندی و فرهنگ لغت مارک محصول استفاده کند تا عبارات مربوط به درخواست محصول درباره خطوط خاص محصول مربوط به خطوط محصول باشد
- اصطلاحات ناشناخته مشخص شده توسط ماژول حل خط محصول برای یک دسته ممکن است به دیکشنری ویژگیهای گروه به عنوان ویژگیهای مربوط به آن دسته اضافه شوند.
- هر خط محصول مشخص شده همچنین ممکن است مربوط به یک مارک خاص باشد که در فرهنگ لغت برند محصول ذکر شده است
- فرهنگ لغت مارک محصول می تواند لیستی از مارک های شناخته شده را در دسته بندی محصولات مختلف ارائه دهد
- از مارک های شناخته شده ممکن است برای تعیین و حل و فصل اصطلاحات مرتبط با خطوط تولید در هر برند استفاده شود
- بنابراین می توان از اصطلاحات خط تولید برای شناسایی یک خط جدید بالقوه استفاده کرد
شناسایی یک خط جدید محصول ممکن است تقویت شود:
- وقتی اطلاعات اصطلاحات ناشناخته به شکلی در ارتباط با خطوط محصول باشد
- جایی که اصطلاحات ناشناخته با یک نام تجاری به طور مکرر به مرور زمان در سؤالات مختلف محصول پیدا می شود
- جایی که اصطلاحات ناشناخته به ندرت یا هرگز مشاهده نمی شود ، با مارک هایی به غیر از مارک مشخص شده در بسیاری از درخواست های محصولات در طول زمان
شناسایی شرایط نامعلوم شاید به شکلی که با خطوط محصول مرتبط باشد
در اینجا برخی از مشاهدات در مورد شکل خطوط تولید آمده است:
- شرایط خط محصول به طور کلی با یک حرف شروع می شود
- خطوط تولید به طور کلی حاوی تعداد کمی یا بدون شماره هستند (تفاوت شرایط خط محصول از شماره مدل یا شماره سریال ها)
- خطوط تولید ممکن است مربوط به یک دسته یا یک مارک باشد (یک مارک ممکن است به طور کلی دارای خطوط محصول تک کلمه باشد در حالی که یک مارک دوم ممکن است از خطوط محصول دو کلمه ای استفاده کند که حرف اول مربوط به عملکرد باشد و کلمه دوم یک عدد سه رقمی است.
این نوع الگوهای یا اشکال مربوط به خطوط تولید می تواند برای پیوستن اصطلاحات ناشناخته در یک پرس و جو محصول به عنوان اصطلاحات خط تولید استفاده شود.
با استفاده از یک فرهنگ لغت ویژگی طبقه بندی برای حل شرایط خط محصول در نمایش داده شدگان محصول
فرهنگ لغت ویژگی طبقه بندی می تواند فرهنگ لغت از ویژگی های مرتبط با دسته بندی ها و مارک های مختلف محصول را ارائه دهد.
ممکن است برای حل و فصل شرایط خط محصول در پرس و جو محصول ، از اصطلاحات فرهنگ لغت ویژگی طبقه استفاده شود.
هنگامی که اصطلاحات ناشناخته اغلب در سؤالات مربوط به محصول به همراه اطلاعات مربوط به نام تجاری یافت می شوند ، این اصطلاحات ناشناخته می توانند به عنوان اصطلاحات خط محصول مرتبط با یک مارک خاص تلقی شوند. هنگامی که اصطلاحات صفت شناخته شده در فرهنگ لغت ویژگی های دسته یافت می شوند تا مطابق با نام تجاری باشند [B] یا دسته مربوط به پرس و جو محصول توسط طبقه بندی پرس و جو.
پردازش پرس و جو محصول
حق ثبت اختراع این نمودار را برای توصیف فرآیند ثبت اختراع جستجوی محصول شامل می کند:
Google درباره خطوط محصول کجا می آموزد؟
در حق ثبت اختراع ذکر شده برنامه محصول یا خوراک کالاهای تجاری ذکر نشده است. این به ما می گوید که اطلاعات زیادی درباره خطوط محصول از نمایش داده شدگان جستجوگر دریافت می کند.
گوگل علاوه بر مشاهده پرس و جوهای محصول ، همانطور که در این ثبت اختراع توضیح داده شده است ، اطلاعاتی در مورد محصولات و ویژگی های محصول را از وب سایت هایی که آن محصولات را به فروش می رسانند ، جمع می کند.
جمع آوری چنین اطلاعاتی از طرف دارندگان سایت ممکن است منبع اصلی اطلاعات زیادی باشد که در فرهنگ لغت محصول و دسته بندی ها و دسته بندی های ویژگی های محصول وجود دارد که در این حق ثبت ذکر شده است.
روند به روزرسانی اطلاعات در مورد محصولات و خطوط محصول از نمایش داده شدگان محصولات از جستجوگران راهی برای جمع آوری اطلاعات در مورد محصولات جستجوگران و ایده گرفتن از علاقه در محصولات خاص می باشد.
کاملاً ممکن است که گوگل بتواند چیزهای زیادی درباره محصولات بیاموزد اطلاعات مربوط به محصول که بازرگانان به Google ارسال می کنند. Google در تلاش است تاجران را برای ارسال فید محصولات حتی در صورت استفاده از جستجوی محصول پرداخت نشده ، مجبور کند تا این محصولات را در مکانهای بیشتری در Google در Surfaces در سراسر Google قابل مشاهده کند ، همانطور که در این صفحه پشتیبانی Google شرح داده شده است: محصولات خود را در Surfaces در سراسر Google نشان دهید.
ما دیدیم که Google از اطلاعات مربوط به خوراک محصول برای کمک به آن در تمایز بین صفحات محصول و صفحات لوازم جانبی برای آن دسته از محصولات استفاده می کند ، همانطور که در پست وبلاگی که در ابتدای این پست با آنها ارتباط داشتم ، نوشتم.
Google همچنین نشانگر محصول را در صفحه توسعه دهندگان خود توصیف می کند تولید – محصول. Google به صاحبان سایت می گوید که باید این محصولات را برای محصولات خود درج کنند زیرا:
نشانه گذاری محصولات در نتایج جستجوی تصویر تلفن همراه نشان می دهد که می تواند کاربران بیشتری را به کلیک بر روی محتوای شما ترغیب کند.
با جمع آوری اطلاعات در مورد محصولات فید محصولات ، طرح محصول ، صفحات وب محصول و جستجوی محصولات از جستجوی گوگل اطلاعات زیادی را در مورد محصولات جمع آوری می کند ، که می تواند این امکان را برای ارائه پاسخ به سؤالات مربوط به محصول فراهم کند و درک زمان واقعی خطوط تولید جدید راه اندازی شده است.