برنامه Google Podcasts و پادکست ها را برای یافتن آسان تر می کند
یافتن پادکست ها دشوار است
اخیراً به پادکست های زیادی گوش کرده ام. آنها می توانند هنگام انجام کارهای مختلف در خانه ، مانند آب دادن به گیاهان ، شستن ظرف ها ، پختن غذا و تمیز کردن ، به آنها گوش دهند. پادکست هایی در موضوعات مختلف وجود دارد که به آنها علاقه مند هستم. تعداد خوبی در مورد بهینه سازی موتور جستجو.
شخصی از من پرسید آیا اخیراً در توییتر هیچگونه حق ثبت اختراعی دیده ام. من آن زمان را نداشتم و به آنها گفتم. یک برنامه ثبت اختراع بعداً در ۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ ظاهر شد. من به توییت برگشتم که پاسخ دادم که هیچ چیزی را ندیده ام ، و صدای جیر جیر را که توی صفحه جدیدی پیدا کرده ام ، منتشر کردم و درباره آن می نویسم. این همان پست است
من تنها کسی نیستم که بیشتر به پادکستها گوش می دهم. Techcrunch از سال گذشته مقاله ای در مورد رشد مخاطبان برای پادکست ها داشت: بعد از یک سال Breakout: چشم به راه آینده Podcasting هستید.
به نظر می رسد گوگل متوجه این روند شده است و در یافتن پادکست ها برای یافتن نتایج جستجو و با انتشار یک برنامه Google Podcasts کار کرده است.
Google تلاش می کند تا پادکست ها را برای یافتن آسان تر کند
در Google Blog ، Keyword ، پستی که در اوت گذشته از Sack Reneay-Wedeen ، مدیر محصول در Google Podcasts منتشر شد ، نام برد: پخش مطبوعات: قسمتهای پادکست را در جستجو جستجو و گوش دهید
اگر پادکست تولید می کنید یا به دنبال گوش دادن به یک نفر هستید ، ممکن است این مقاله را از پاییز گذشته مفید بدانید: Google شروع به نمایش قسمتهای پادکست مجزا در نتایج جستجو خواهد کرد.
این به ما می گوید:
Google قدم بعدی برای یافتن آسان پادکست ها برداشته است. این شرکت اکنون قسمت های پادکست جداگانه را در نتایج جستجو قرار می دهد ، بنابراین اگر کسی به دنبال نمایش درمورد یک موضوع طاقچه یا مصاحبه با یک شخص خاص باشد ، Google قسمت های بالقوه پادکست متناسب با پرس و جو خود را نشان می دهد.
در راهنمای جستجوی Google صفحه ای درباره یافتن عنوان پادکست است به پادکست های Google Podcasts گوش دهید
همچنین صفحات Google Developer در مورد نحوه ارسال پادکست های شما برای یافتن آنها با استفاده از Google در این صفحه وجود دارد: Google Podcasts، که دستورالعمل ها ، مدیریت اطلاعات پادکست ها و عیب یابی برای Google Podcasts را ارائه می دهد.
راهنما موسیقی Google Play صفحات اطلاعات مربوط به استفاده از آن سرویس را برای عضویت و گوش دادن به پادکست ها ارائه می دهند.
همچنین ابزارهای ناشر Google Podcast وجود دارد که به شما امکان می دهد پادکست خود را در برنامه Google Podcasts پیدا کنید ، ارسال کنید و پادکست خود را همانطور که در آنجا ظاهر می شود پیش نمایش کنید.
برنامه Google Podcasts در موارد زیر است: Google Podcasts: پادکستهای رایگان و پرطرفدار را کشف کنید
چگونه برنامه ثبت اختراع جدید پادکست ها نمایش ها و قسمت ها را نشان می دهد
برنامه جدید ثبت اختراع Google شامل “شناسایی ، تغییر و ارائه محتوای صوتی” است. این شامل صوتی مانند ایستگاه های رادیویی و پادکست ها نیز می شود.
برنامه با این جمله شروع می شود:
بسیاری از افراد از گوش دادن به محتوای صوتی لذت می برند ، مانند تنظیم یک برنامه رادیویی یا عضویت در پادکست و پخش یک قسمت پادکست. به عنوان مثال ، ممکن است افراد در هنگام رفت و آمد بین خانه و محل کار ، هنگام ورزش و غیره از شنیدن چنین محتوای صوتی لذت ببرند ، در بعضی موارد ممکن است افراد در شناسایی محتوای خاص که از شنیدن آنها لذت می برند ، مشکل داشته باشند ، مانند نمایش های خاص یا اپیزودهایی که تراز می کنند. با علایق آنها علاوه بر این ، در بعضی موارد ، افراد ممکن است در یافتن نمایش یا قسمت هایی که مدت زمان مناسب برای گوش دادن به آنها دارد ، مشکل داشته باشند ، مانند مدت زمانی که با مدت زمان رفت و آمد هماهنگ باشد.
این مسئله بر حل یک مشکل خاص متمرکز است – افرادی که قادر به شناسایی و گوش دادن به محتوای صوتی نیستند.
روشی که این اختراع برای ارائه محتوای صوتی کشف می کند شامل موارد زیر است:
- دیدن دسته بندی محتوای صوتی
- امکان انتخاب یکی از این دسته ها وجود دارد
- دیدن نمایش ها بر اساس آن دسته انتخاب شده
- قادر به انتخاب از نمایش در آن دسته
- دیدن قسمت های آن نمایش ها
- امکان انتخاب از یک قسمت و دیدن مدت زمان پخش برای هر نمایش
- رتبه بندی قسمت ها
- دیدن قسمت ها به ترتیب رتبه بندی.
رتبه بندی ها بر اساس این احتمال وجود دارد که یک جستجوگر بتواند از قسمت های در رتبه بندی لذت ببرد.
اپیزودها همچنین می توانند براساس میزان محبوبیت نمایش داده شوند.
قسمتها همچنین ممکن است براساس میزان ارتباط آنها با جستجوگر نمایش داده شود.
شناسایی گروهی از قسمت های نامزد بر اساس یک خوراک RSS همراه با نمایش در زیر مجموعه نمایش ها است.
برنامه ثبت اختراع در مورد پادکست ها در Google این است:
روش ها ، سیستم ها و رسانه ها برای شناسایی ، تغییر و ارائه محتوای صوتی
مخترعان جینت گتلین ، مانیش گائودی
متقاضیان Google LLC
شماره انتشار ۲۰۲۰۰۰۱۲۴۷۶
پرونده: ۳ ژوئیه ۲۰۱۹
تاریخ انتشار ۹ ژانویه ۲۰۲۰
روش های توصیف شده در پادکست های روی جلد ثبت اختراع و می توانند در مورد انواع دیگر محتوای صوتی ، مانند:
- موسیقی
- نمایشهای رادیویی
- هر نوع محتوای صوتی مناسب دیگر
- نمایش های تلویزیونی
- فیلم های
- فیلم ها
- هر نوع محتوای ویدیویی مناسب دیگر
حق ثبت اختراع تعدادی از تکنیک هایی را که پادکست ها با آنها پیدا می شوند ، توصیف می کند.
گروهی از نمایش نامزدها ، مانند قسمت پادکست با استفاده از عواملی مانند:
- محبوبیت
- گنجاندن مطالب همیشه سبز مربوط به شنونده
- مربوط به دسته ها یا موضوعاتی که مورد علاقه کاربر خاصی است
توصیه های نمایش به این موضوع نگاه می کند که آیا یک نمایش:
- با محتوای اپیزودیک یا محتوای سریال همراه است.
- به طور معمول شامل محتوای همیشه سبز (به عنوان مثال ، محتوایی است که به طور کلی در یک زمان آینده مرتبط هستند) یا اینکه آیا این نمایش در یک زمان آینده از پیش تعیین شده بی ربط خواهد بود
- احتمالاً محتویات مربوط به اخبار را براساس اینکه یک برچسب یا کلمه کلیدی مرتبط با نمایش شامل “اخبار” باشد ، در بر دارد.
- دارای برچسب هایی است که دسته ها یا موضوعات مرتبط با نمایش را نشان می دهد.
- دارای برچسب هایی است که حاوی محتوای بحث برانگیز ، مانند زبان بالغ ، مربوط به موضوعات خاص ، و / یا هر نوع مناسب دیگر برای بحث و گفتگو است
- پیش از این مقوله ها یا موضوعات مرتبط با یک نمایش دقیق را اختصاص داده است.
- اپیزودهایی به احتمال زیاد شامل تبلیغات (به عنوان مثال ، تبلیغات قبل از رول ، تبلیغات بینابینی و / یا هر نوع تبلیغات مناسب دیگر) است.
- دارای اپیزودهایی است که احتمالاً شامل بخشهای مستقل است که بدون مشاهده بقیه قسمتهای نمایش ، می توانید به صورت جداگانه مشاهده یا گوش کنید.
- دارای قسمتهایی است که اغلب با یک مونولوگ افتتاحیه.
- قسمتهایی دارد که مصاحبه را در قسمت میانی یک قسمت دارد.
- به جای محتوای سریال ، محتوای اپیزودیک را نشان می دهد ، بنابراین نیازی به مشاهده یا گوش دادن به یک قسمت قبل از دیگری نیست.
- با توجه به تاریخ (بعد از واقعیت) از نظر ارتباط محدود است.
ارزیابان انسانی می توانند اپیزود را بر اساس ویژگی هایی مانند:
- محبوبیت عمومی
- کیفیت صدای خوب
- با کلمات کلیدی یا دسته بندی های دقیقی مرتبط است
- هر روش مناسب دیگری
ممکن است برخی از پادکست ها در یک قسمت دارای بخش مستقل باشند:
- یک مونولوگ
- یک مصاحبه
- هر بخش مستقل مناسب دیگر
این بخش مستقل می تواند به عنوان یک قسمت جدید برش خورده و شامل قسمت های دیگر شود.
محتوای سیاه لیست شده
قسمت هایی که مدت زمان طولانی در نظر گرفته می شوند ، در لیست سیاه قرار می گیرند یا برای انتخاب به عنوان قسمت نامزد مناسب نیستند.
اپیزودی که حاوی مطالب گرا در بزرگسالان است ممکن است از لیست ارائه شده در طول ساعات روز براساس کنترل والدین ، در لیست سیاه قرار بگیرد.
یک قسمت از نوع خاص از محتوا ممکن است از لیست ارائه شده در طول روزهای هفته براساس تنظیمات برگزیده کاربر (به عنوان مثال ، موضوعات خاص برای ارائه در روزهای هفته بر خلاف موضوعات خاص برای ارائه در آخر هفته) در لیست سیاه قرار بگیرد.
رتبه بندی قسمت های نامزد
رتبه بندی می تواند بر اساس:
- محبوبیت
- احتمال لذت بردن
- سابقه گوش دادن قبلی
- ارتباط قبلی گوش دادن به مطالب
- کیفیت صدا
- توسط ارزیابان انسانی بررسی شده است
حق ثبت اختراع به ما می گوید که این فرایند می تواند زیر مجموعه قسمت های کاندیداها را به هر روشی مناسب و بر اساس هرگونه اطلاعات مناسب رتبه بندی کند.
این می تواند در یک معیار محبوبیت مرتبط با نمایش مربوط به هر قسمت و / یا مبتنی بر یک معیار محبوبیت مرتبط با قسمت باشد.
این معیار محبوبیت همچنین ممکن است مبتنی بر هر گونه اطلاعات مناسب یا ترکیبی از اطلاعات باشد ، مانند:
- تعدادی از اشتراک های نمایش
- چندین بار نمایش و یا یک قسمت در یک دستگاه کاربر بارگیری شده است
- چندین بار پیوند به یک نمایش به اشتراک گذاشته شده است (به عنوان مثال ، در یک سرویس شبکه های اجتماعی ، و / یا به هر روش مناسب دیگر)
- هر اطلاعات مناسب دیگری که نشان دهنده محبوبیت باشد.
این فرایند همچنین می تواند زیر مجموعه قسمت های نامزد را براساس احتمال اینکه کاربر خاصی از یک دستگاه کاربر از این قسمت لذت ببرد ، رتبه بندی کند.
این احتمال می تواند مبتنی بر سابقه گوش دادن قبلی باشد ، مانند:
- چقدر یک دسته بندی یا موضوع از قسمت مربوط به مقوله ها / موضوعاتی است که قبلاً به قسمت ها گوش داده شده است (آیا با نمایشی که کاربر قبلاً به آن گوش کرده است مرتبط است؟)
- چندین بار کاربر قبلاً به اپیزودهای دیگر مرتبط با نمایش گوش فرا داده است
- هر اطلاعات مناسب دیگری که مربوط به تاریخ گوش دادن است
این فرایند همچنین می تواند قسمت های نامزد را بر اساس کیفیت صوتی هر قسمت رتبه بندی کند.
از طرف دیگر ، این فرایند همچنین ممکن است قسمت های کاندیداها را بر اساس اینکه آیا هر قسمت توسط یک ارزیاب انسانی مشخص شده است ، رتبه بندی کند و اپیزودهایی که توسط ارزیاب های انسانی مشخص شده اند ، بالاتر از سایر قسمت ها رتبه بندی می شوند.
امتیاز قسمت ترکیبی ممکن است براساس امتیاز زیر باشد:
- شنونده قابل اعتماد
- کیفیت صدا
- کیفیت محتوا
- محبوبیت نمایشی که قسمت از آن سرچشمه می گیرد
غذای آماده
به نظر می رسد این حق ثبت اختراع در درجه اول روی چگونگی رتبه بندی پادکست ها در برنامه پادکست های Google است ، نه در نتایج جستجوی Google.
برنامه پادکست ها به عنوان برخی از مکان های دیگر برای دریافت پادکست هایی مانند iTunes شناخته نمی شوند.
من درباره تعداد پادکست ها در نتایج جستجو کنجکاو هستم. من با کسانی که از صفحه درباره این سایت مهمان بوده ام ارتباط برقرار کرده ام و به بسیاری از آنها کمک می کند تا در جستجوی نام من در Google SERP ها ظاهر شوند.
من حدس می زنم که یافتن پادکست ها در نتایج جستجو آسان تر می تواند مشابه با آسان تر پیدا کردن تصاویر باشد ، با متن در صفحه مورد نظر و پیوندهای آن صفحه.
پادکست های سئو صنعت سئو
فکر می کردم اگر این پست را با تعدادی از پادکست های SEO به پایان برسانم ممکن است مناسب باشد.
من در تعدادی از پادکست ها مهمان بوده ام و طی چند سال گذشته در یک زن و شوهر درگیر شده ام. من همچنین با برخی از فرکانس ها به برخی از افراد گوش فرا داده ام و بیشتر در مورد SEO و همچنین مباحث دیگر گوش فرا داده ام. تصمیم گرفتم مواردی را که یا من در آن مهمان بوده ام لیست کنم یا چند بار گوش کرده ام. آنها به ترتیب نیستند
میزبان دن شور. دن هر هفته در مورد جنبه های مختلف سئو و بازاریابی دیجیتال با مهمانان مختلف مصاحبه می کند. من با دن در چند پادکست بوده ام و از پاسخ دادن به سؤالاتی که او پرسیده است لذت بردم و به او گوش داده ام که با دیگران در این برنامه مصاحبه کند. در برخی از مصاحبه ها مواردی از برداشتهای عالی وجود دارد که من از آنها یاد گرفته ام.
جستجو در خبرهایی که می توانید استفاده کنید – SEO Podcast با ماری هاینس
پادکست هفتگی در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل ، و اخبار و مقالات صنعت بازاریابی دیجیتال. این یک روش خوب برای آگاه سازی درباره اتفاقاتی است که در سئو وجود دارد. او درباره نحوه برخورد با بروزرسانی ها و تغییرات در Google بینشی ارائه می دهد.
جیم هدگر و دیو دیویس چند سال است که این پادکست را اداره می کنند و من حدود ۴ تا ۵ بار میهمان آن بودم. آنها در مورد بسیاری از اخبار فعلی صنعت بحث می کنند و میهمانان را به این نمایشگاه دعوت می کنند تا در مورد آن صحبت کنند. آخرین حضور مهمان من با دیوید هری بود ، جایی که در مورد آنچه فکر کردیم جالب ترین اختراعات مربوط به جستجو در سال گذشته بود صحبت کردیم.
دنی گودوین ، برنت سسوتراس ، گرگ فین و لورن بیکر به نوبت میزبان و گفتگو با میهمانان دنیای سئو هستند. هیچ دو سئو کار دقیقاً یکسان را انجام نمی دهند و یادگیری در مورد تفاوت آنچه در آن انجام می دهند می تواند جالب باشد.
Erin Sparks میزبان یک برنامه هفتگی در مورد بازاریابی اینترنتی است و وی با استفاده از برخی سؤالات عمیق ، رویکردی تحقیقاتی در مورد این نمایش انجام می دهد. او چند سؤال جالب می پرسد.
بحث و گفتگوی زنده پادکست دیجیتال مارکتینگ
میزبان رابرت اوهاور ، مت وبر و میشل استینسون راس. آنها “مشاوره تخصصی در مورد SEO و SEM ارائه می دهند. من از صحبت کردن با این بچه ها سرگرم کننده بودم – فقط نیمی از آخرین حضورم در این برنامه را گوش کردم.
دستور العمل برای موفقیت در جستجوگرها
کیت تون میزبان این نمایش است و وی در مورد بازاریابی دیجیتال به نکات و پیشنهادات مهمانان مهمان توجه می کند.
میزبان مایک بلومنتال ، کری هیل و مری بولینگ. آنها اغلب در مورد اخبار و مقالاتی که به جستجوی محلی می پردازند ، بحث می کنند ، اما همچنین در مورد موضوعاتی بحث می کنند که تأثیر گسترده تری در سایت هایی مانند بهینه سازی تصویر دارند.
این میزبان جیسون بارنارد است. “AEO” در عنوان “Optimization Engine Answerization” است و جیسون در کنفرانسی ها شرکت کرده است تا به وی فرصتی برای مصاحبه با افراد برای پادکست خود بدهد. آخرین باری که نمایش دادیم در یک نانوایی در خیابان بودیم که از هتل من در حومه پاریس بود و در مورد گوگل در مورد Google صحبت می کرد.
مارتا ون برکل میزبان این نمایش است و یکی از افرادی است که در پشت Schemaapp قرار دارد. او و من در مورد قطعه های برجسته صحبت کردیم.
باری شوارتز میزگرد میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، که در اصل بر اساس میزگرد در داستان های کینگ نویسنده است که شوالیه ها در آن نشسته اند. در این VLOG ، وی از افرادی که در آن کار می کنند بازدید می کند و در مورد آنچه انجام می دهند از آنها سؤال می کند. دیدن این که مردم از کجا هستند و اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب می کنند ، بسیار جالب است.
این مکالمه هفتگی بین تعدادی از سئو است که اغلب در مورد بازاریابی و سئو بحث می کند ، اما گاهی اوقات به موضوعات مختلفی می پردازد. از روزهای ابتدایی سئو الهام می گیرد که کنفرانس هایی مانند Pubcon اغلب در میادین برگزار می شدند و افراد درمورد آنچه انجام می دادند داستان هایی را به اشتراک می گذارند. من یکی از میزبان ها هستم ، و اخیراً با داک شلدون ، تری ون هورن ، زارا آلتایر و استیو گرنسسر به من پیوسته اند.
میزبان جیکوب استوپس و جف لولا. آنها می توانند از دنیای SEO به آنها بپیوندند و از آنها در مورد داستانهای اصلی خود به عنوان سئو سؤال می کنند. آنها همچنین یک بخش خبری به نمایش اضافه کرده اند ،
این نمایش ها مصاحبه هایی را با برخی از سئو های واقعاً تیز و جالب انجام می دهد و جزئیاتی در مورد نکات و تکنیک های مربوط به بازاریابی دیجیتال و سئو فنی ارائه می دهد.
با دیوید هری و تری ون هورن. Dojo مرکزی برای آموزش و یادگیری سئو است. این اغلب شامل مهمانانی است که سالها ایده و رویکردهایی درباره SEO را به اشتراک می گذارند.