استراتژی های محتوای قابل اجرا را که در SEJ eSummit تبدیل می شوند بیاموزید
TL ؛ DR: اکنون برای موتور جستجوگر مجله eSummit ثبت نام کنید، در ۱۲-۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ اتفاق می افتد.
نقش محتوا در دامن زدن به جستجو ، مبارزات اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در تعیین موفقیت شما در سال ۲۰۲۱ حیاتی است.
در SEJ eSummit در ۱۲ و ۱۳ ژانویه ، با ساختن استراتژیهای کاملاً جدید محتوایی که به فروش تبدیل می شوند ، با مشاوره عملی برخی از متخصصان برجسته بازاریابی محتوا در جهان ، بیاموزید که چگونه استراتژیهای جدید محتوایی ایجاد کنید.
امروزه بازاریابان مدرن با ایجاد انواع مختلفی از محتوا برای انواع مختلفی از مخاطبان مواجه هستند. علاوه بر این ، ایجاد محتوا به خاطر محتوا و بررسی کمیت و کیفیت ، استراتژی هایی هستند که به سرعت منسوخ شده و در واقع عملکرد کمتری دارند.
در مرحله استراتژی محتوا در SEJ eSummit ، بیاموزید که چگونه استراتژیهای منحصر به فردی ایجاد کنید که متمرکز بر درک مخاطبان مختلف و ایجاد محتوای الهام بخش و جذاب باشد.
سخنرانان بهترین شیوه های به روز را به اشتراک می گذارند و درگیر خواهند بود تا با شما و دیگر بازاریابان موفق محتوا درگیر بحث های نظیر همتا شوند.
تمام مباحث و جلسات بر روی موضوعات ، استراتژی ها و تاکتیک های مهم برای موفقیت در درآمد در SEO ، PPC ، Social و همه کانال های بازاریابی دیجیتال متمرکز خواهد بود.
در زیر چند نکته مهم در جلسات استراتژی محتوای ما و آنچه در SEJ eSummit فرا خواهید گرفت آورده شده است!
چگونه اطمینان حاصل کنیم که محتوای ویدیوی فیس بوک شما منجر به کیفیت می شود
در این جلسه ، ماری اسمیت استراتژی های مبتنی بر چهارده سال تجربه موفقیت در بازاریابی محتوای فیس بوک را به اشتراک می گذارد.
آنچه خواهید آموخت:
- چگونه می توان بدون بازگشت و برگشت با آنها ، نتایج بهتری از فیس بوک گرفت.
- چه روش هایی برای نتایج آلی بهترین نتیجه را دارند.
- چگونه می توان محتوا را با بودجه کم کار کرد.
- چه استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی فیس بوک در سال ۲۰۲۱ بهترین نتیجه را خواهد داشت.
- نحوه تأکید بر ویدئو برای بدست آوردن نتایج حماسی با بودجه اندک.
چگونه می توان ضربه را در هر مرحله از قیف با محتوای لیزر متمرکز کرد
در این جلسه ، اندی کرستودینا روش های مشخص و عملی برای ایجاد یک قیف بازاریابی محتوا ایجاد کرده است که برای مخاطبان مناسب ساخته شده است تا در زمان مناسب تبدیل شوند.
آنچه خواهید آموخت:
- بهترین روش استفاده از قیف و تجزیه و تحلیل قیف برای کمک به بهینه سازی محتوا.
- نحوه ایجاد یک قیف بازاریابی محتوا برای سال ۲۰۲۱.
- تلاش های محتوایی خود را باید بر روی چه مراحل اساسی متمرکز کنید.
- چه نوع محتوایی در هر مرحله از قیف بازاریابی بهتر جواب می دهد.
- چگونه اطمینان حاصل کنیم که در مقابل مخاطب مناسب قرار می گیرید و با محتوا درگیر می شوید.
چگونه در سال ۲۰۲۱ از محتوای موجود خود بیشترین بهره را ببریم
در این جلسه ، آنا کرو به شما نشان خواهد داد که چگونه از محتوای آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید و ارزش ایجاد شده را به حداکثر برسانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه خواهید آموخت:
- چگونه محتوای فعلی خود را بهبود بخشیده و از آن بیشترین بهره را ببریم.
- چه تاکتیک هایی برای استفاده مجدد و ترویج مطالب در سال ۲۰۲۱ بهترین عملکرد را خواهند داشت.
- چگونه می توان محتوا را برای بهینه سازی مجدد پیدا کرد و محتوای قدیمی را دوباره رتبه بندی کرد.
- نحوه هرس و به روزرسانی محتوای موجود و صرفه جویی در وقت و منابع.
۵ روش استراتژی پرطرفدار که در سال ۲۰۲۱ پایدار خواهد ماند
در این جلسه جامع ، جولیا مک کوی استراتژی ها و تکنیک های محتوایی را که در طول سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت ، به اشتراک می گذارد.
آنچه خواهید آموخت:
- نقش آفرینی محتوای در سال ۲۰۲۰ چقدر سنگین است.
- نقش ایجاد محتوا در سال ۲۰۲۱.
- عامل “اعتماد” در این زمانهای غیر قابل پیش بینی چیست.
- آنچه از نظر ارزش و ایجاد ارتباط بین مخاطبان ترند است.
- آیا باید از کانال های جدیدی مانند TikTok برای تجارت خود در سال ۲۰۲۱ استفاده کنید.
پنل های استراتژی محتوا – از کارشناسان س Askال کنید
تیم در موتور جستجوگر ژورنال ، با قدرت eSummit ، درک می کنند که همه مطالب برابر نیستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بسته به سازمان یا نقش شما ، نیازها و تکنیک ها براساس صنعت و بخش متفاوت است.
- در جلسات متخصصان ، متخصصان بازاریابی محتوا ، ژیزل ناوارو ، شماا هایدر ، کالیگ مور و راج نیجر به بیشترین س questionsالات شما پاسخ خواهند داد.
کلاسهای کارشناسی ارشد SEO و PPC
روز ۲ eSummit را فراموش نکنید. ما کلاسهای SEO و PPC خود را برگزار می کنیم که در آن استراتژی محتوا بخشی از بحث ها و برنامه های IBMs Keith Goode و Amy Bishop از Cultivative خواهد بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشاهده برنامه کامل اینجا
اعتبار تصویر
تصاویر ویژه و در پست: پائولو بوبیتا